opreisvoorkebene.reismee.nl

Dinsdag 25-07-2017

Lieve lezers,

Vandaag was de dag dat we met de hele groep naar Mombasa gingen. We werden om zeven uur gewekt door een harde kreet van Bram. Na het ontbijt gingen we naar de bus en stapten in om naar Emy-Land te gaan. We gingen daar van bus wisselen maar toen we aankwamen bleek de bus kapot te zijn. Na een tijdje was de bus weer gemaakt en gingen we naar Mombasa. We stopten bij een lokaal tentje om chips te kopen. Daarna vervolgden we onze trip door Mombasa dit was erg inspirerend. We kregen de trip van een tour-guide. Hij liet ons verschillende historische dingen zien van de stad. We bezochten de markten en de viswinkel. Nadat we de rondleiding hadden gehad zijn we wat gaan drinken aan het water. Nadat we dat gedaan hadden zijn we naar het strand gegaan om even af te koelen. Toen we om half zes opgehaald werden door de motoren hebben we gegeten bij Kebene en daar ook met de kinderen gespeeld. De kinderen gingen naar bed en wij trokken ons terug in onze cottage. Na deze lange dag was het tijd om naar bed te gaan.