opreisvoorkebene.reismee.nl

Maandag 24-07-2017

Goede avond mensen,

We hebben vanochtend om 7 uur ontbeten, vervolgens zijn we naar Emy-Land gereisd. Eerst hebben we de ceremonie van het vlag hijsen en het Keniaanse volkslied zingen door de kinderen mee gemaakt. Vervolgens zijn we in groepjes gedeeld, de ene helft ging met de kinderen in de klas liedjes zingen en de rest mocht helpen in de keuken met het maken van porridge, waar we lekker van gesmuld hebben ;). Toen stond er op de planning om huisbezoeken te gaan doen. Toen we daar eenmaal aan kwamen, waren we allemaal zo geraakt van de armoede dat we met z'n allen een heleboel voedsel hebben gekocht en dat vervolgens hebben uitgedeeld aan de armen mensen in dat gebied. We waren er allemaal zo van onder de indruk dat we er gewoon een poosje stil van waren... Vervolgens zijn we gaan lunchen bij een lokaal vistentje op het strand in African style! Toen we eenmaal weer aan kwamen bij onze lodges was de hitte erg gestegen en hebben we dus onze zwemspullen gepakt en zijn we vertrokken naar het strand waar we lekker zijn afgekoeld in de hoge golven. En nu zeggen we: op naar de volgende dag!

Tot morgen lieve mensen!

Sinke