opreisvoorkebene.reismee.nl

Zondag 23-07-2017

Vandaag is het zondag en konden we heerlijk uitslapen tot 9 uur. Na het ontbijt gingen we met de Kebenekids in busjes naar de Word of life kerk. Het was een indrukwekkende dienst waarin we veel hebben gezongen en geluisterd naar een preek uit Mattheüs 7 met als thema Lessons from a storm, de wijze en de dwaze bouwer. Aan het einde van de dienst gingen we allemaal op de knieën voor gebed.

Na de dienst kregen we in de kerk nog wat te drinken met een lekker koekje waarna we vertrokken richting een huis waar we deze dag door mochten brengen en we lekker konden relaxen. Er was een Keniaanse kok die een typisch Afrikaanse maaltijd voor ons heeft klaargemaakt. Het was ontzettend lekker! Ook kwam Jimmy de rasta muzikant om ons te begeleiden op zijn gitaar bij het zingen van een aantal liederen. Op de terugweg naar Kebene mochten we nog even kijken in zijn studio aan huis waar we ook nog wat hebben gezongen. Weer thuis aan gekomen konden we nog lekker even chillen.

We hebben er nu bijna een week op zitten en tot nu toe kunnen we terug kijken op een geslaagde tijd met een leuke, spontane, enthousiaste en actieve groep. We zien uit naar de tweede helft van deze reis.

Emely, Bram, Marlinde en Wilma

Elles

Erg leuk om jullie belevenissen te lezen!
Waren er erg benieuwd naar!
Verder nog een goede tijd gewenst uit Zeeland.

bram roepert

een goede tijd en Gods zegen !! en een veilige thuis reis h groet