opreisvoorkebene.reismee.nl

Dinsdag 19-07-2017

Jambo! Wat is het hier mooi, even een korte dagbeschrijving van wat we allemaal hebben gedaan. Het is vandaag dinsdag en we beginnen vroeg met een heerlijk ontbijtje (zie foto). Daarna gaan we met z'n allen op de motorbikes voor het eerst naar Emyland. Daar worden we prachtig toegezongen door al de kinderen. Na het toezingen is het tijd om ons voor te stellen en ook worden we weer luidkeels toegezongen. Om half 10 is het dan tijd voor (voor de meeste kinderen) het eerste ontbijt. Iedereen krijgt zoals iedere schooldag een beker porridge. Porridge is een soort Bambix gemixt met water. Halverwege de ochtend is het dan tijd om ons op te splitsen in zes verschillende klassen. Rond 12 uur is het tijd voor de lunch, bruine bonen met rijst. Veel van ons konden het niet helemaal op maar het overschot werd gretig ontvangen door de kinderen. 's-middags was het tijd voor sportdag! Iedereen heeft een (Hollands) spel georganiseerd waar de kinderen erg van genoten hebben. Er wordt o.a. zakdoekje leggen, koekhappen, zaklopen en veel meer spelletjes gespeeld. Aan het einde van de middag is het tijd om weer afscheid te nemen en richting Kebene te gaan. Ondertussen zijn we nog bij een leuke tent een dorstlessende cola wezen halen, die we volgens Emely, Bram, Marlinde en Wilma zeker verdiend hadden. Toen we in Kebene aankwamen hebben we eerst nog een paar spelletjes gespeeld en vervolgens samen met de kinderen van Kebene weer bruine bonen met een soort pannenkoek gegeten. In de avond was het weer tijd voor spelletjes en werden er weer veel liedjes gezongen! Dit was kort wat we vandaag allemaal gedaan hebben! De foto's zeggen waarschijnlijk meer, geniet ervan! Tot de volgende keer! Kwaheri

Carolien

Super leuk om mee te genieten met jullie!

Jan de visser

Mooi stukje, geniet ervan

Gertjan

Leuk om jullie reis zo een beetje mee te beleven! Doen jullie wel een beetje rustig aan met de kids? Zo te zien aan de kinderen zitten jullie nog in het Nederlandse tempo ?

petra van glabbeek

was al super trots op mijn neefje (pieter) maar vindt het zo ontzettend knap van je dat je dit doet voor al die lieve kleine mensjes!!!! geniet ervan :)

Emely

Jan, bedankt voor de credit voor extra foto's! Super!!
GJ, we willen dit tempo erin houden ?