opreisvoorkebene.reismee.nl

zondag en maandag 3 en 4 aug.2014

De laatste paar dagen... Zondagmorgen weer met al de Kebenekids in het busje (3 keer rijden) naar de Worldships curch in Ukunda. We maken deze weken zoveel mee, we kunnen het allemaal niet omschrijven. de kerk was opvallend versiert met zwart/witte kleuren. Later bleek dat er een bruilofdienst was....weer een geweldige ervaring. De bruid werd door haar grootmoeder(of moeder) door het middenpad over rozenblaadjes die uitgestrooit werden door 6 bruidsmeisjes... Het formulier voor het bruidspaar had vele overeenkomsten met die uit Nederland. De preek werd heel toepasselijk voor het bruidspaar gesproken. De mannen werden toegesproken om hun liefde voor de vrouw!!!! en anders om!!!!

In Kebene teruggekomen hebben we vrije tijd gehad met de kinderen.

S avonds een hele bijzondere Ombatime gehad, mede door Pasci. Wat een emoties en wat een liefde van en tot de kinderen.

We hebben met de jongeren gegeten in de Cottages. een heerlijke maaltijd van onze kok Josiah!!!!!!!!!!!!

Pasci heeft daarna al de jongeren nog persoonlijk bedankt en met hen gesproken.

Maandag 4 augustus

Dan breekt toch de laatste dag aan in KEBENE. Weer een goed ontbijt pannekoeken met fruit en de dag wordt voortgezet met enkele Kebene kids. de laatste souveniers kopen, afrekenen met Pasci :) de supermarkt bezocht, en nog een duik genomen.... DAN INPAKKEN en OPRUIMEN.

We gaan zo de laatste Ombatime beleven en afscheid nemen van al de lieve mensen en kinderen. Daarna heeft Pasci nog een laatste verrassing en gaan we slapen en morgenvroeg naar het vliegveld...

Jan en Adrie

Wat hebben jullie een rijke ervaring opgedaan deze afgelopen weken. Dit is iets wat jullie nooit meer vergeten. Veel sterkte in het afscheid nemen, kan ook best moeilijk zijn. We wensen jullie een goede terugreis en een behouden aankomst in Holland! Dat de Heere jullie bescherme, is ons gebed en we wensen Gods zegen toe voor degenen die achterblijven.

Niels, jolinda en Martina den ouden

We sluiten ons aan bij de woorden van Jan en Adrie en zien uit naar jullie thuiskomst.

Piet en Marieke

Hoi Bram en Geert, We hebben genoten van de reisverslagen en wensen jullie een goede reis naar huis!

wim en anneke

joost en alle anderen

wat een vakantie? volgens ons hebben jullie genoten, en nog veel meer. we zijn benieuwt naar alle verhalen.
we wensen jullie morgen een goede reis toe. en hopen jullie morgenavond allemaal te zien.
vr gr

Wim en Jeannet

Enja, dat komt het onvermijdelijke : afscheid nemen. Wat hebben jullie (en wij !! ) veel gezien en beleefd in een korte tijd!! Wij wensen jullie allemaal een goede reis/vlucht en hopen jullie morgenavond te mogen verwelkomen op Schiphol! Wij keken iedere avond uit naar de reisverhalen en foto's !! Hartelijk dank hiervoor, we hebben het zeer gewaardeerd !

Bram Roepert

Welkom Thuis, en een behouden reis,

Gods zegen jullie, en alle die achter blijven !!

Paul en Nelleke

Wij zijn net terug van een korte vakantie. Vandaar een wat late reactie.
We lezen, dat jullie weer veel hebben beleefd en ervaren.
Berthilde, we hopen jouw verhalen/ervaringen nog eens persoonlijk te horen.
Als we zo lezen, is het voor ieder weer een ervaring rijker!!!
We wensen dat deze reis in jullie verdere levensloop tot nut mag zijn!!
Gelukkig zijn jullie behouden aangekomen.

een hartelijke groet van, Paul en Nelleke.

wiljanne

mooie herinneringen aan vast en zeker een geweldige reis!