opreisvoorkebene.reismee.nl

Ingepakt maandag 21 juli 2014

Hier onze eerste blog nog in het Zeeuwse land (voor ons dan). 21 juli 2014. Na deze dag is uitgekeken, met veel inzet en spanning en met heel veel zin.

Tja hoe begin je zo'n dag...Allereerst om een zegen voor deze dag en zoals Emely ook al aan gaf met de Zegenbede van Numeri 6 24-25...

alles staat ingepakt klaar, de laatste dingen erin, koffers in de auto.

Dubbel check, paspoort...

Op reis naar Kenia. We worden 17.00 verwacht in vertrekhal 3, we vliegen rond 19.50 via Brussel naar Mombasa.

Een hele goede reis, een gezegende tijd in Kebene en voor alle thuisblijvers een dikke kus.

Marina Pieper

Veel succes en goede reis!

erik

Ik reis in gedachten mee. Hele goede reis.
..!

Diane Verton

Een hele goede reis en ik reis net als Erik met jullie mee ,
Emely.....niks meer aan doen liefs

Lianne

Goeie reis allemaal en geniet ervan!!!

mathilde Wisse

Niets meer aan doen, geniet ervan !! en geef ze daar allemaal een knuffel

Martina, Niels en jolinda

In gedachte reizen we met jullie mee en zien uit naar de eerste berichten van jullie aankomst. Het was heel leuk jullie echt uit te kunnen zwaaien en jullie voor de raampjes te zien verschijnen en zwaaien. We konden het vliegtuig niet op zien stijgen, maar wel weg zien rijden. Liefs!!

Anton vd Vlugt

Van hier vandaan ook het beste toegewenst! En ik volg de blog op de voet! Zegen!