opreisvoorkebene.reismee.nl

Donderdag 27-07-2017

Jambo,

Vanochtend hebben we de groep eerst opgedeeld in 3 groepjes.

Groep A is het vroegst uit bed gegaan en heeft toen een leerling van Emy-Land gefilmd. Dit was heel erg indrukwekkend om te zien. Het was heel heftig om te zien hoe deze mensen het beste eten wat ze hadden met liefde aan ons gaven. We vonden het heel moeilijk om het eten aan te nemen, maar de mensen schamen zich wanneer je het eten niet aanneemt. Na dit bezoek zijn we doorgegaan naar Emy-Land voor closing day.

Groep B heeft een uurtje langer geslapen en is daarna gelijk doorgegaan naar Emy-Land. Hier zijn groep A en B samengesmolten en hebben we het schooljaar afgesloten (closing day). Op deze dag mochten de ouders van de kinderen naar school komen. De kinderen hadden stukjes ingestudeerd om het te laten zien. Hierna werden prijzen uitgereikt voor bijvoorbeeld de beste kinderen, de meeste vooruitgang, de beste keeper etc.

Toen dit klaar was hebben we zelfs nog een Nederlands liedje gezongen voor de ouders en de kinderen.

Groep C ging gelijk ontbijten met groep B. Zei zijn op kebene gebleven, waar ze de kamer voor de oudere meiden hebben geschilderd.

Elienne

Alle verhalen net gelezen, prachtig hoor! Er kriebelt ook wel wat heimwee bij al die verhalen.
Nog een fijne week!! En voor Bram....bakkie pleur?

Mathilde

Geweldig al jullie verhalen!!! Beetje jaloers ben ik wel. Geniet er maar van.