opreisvoorkebene.reismee.nl

maandag 28 juli

Goedemorgen!!! De toppers waren Johanan,Cedric en Joost die vanmorgen op 5 uur zijn gaan hardlopen op het strand en hebben nog gezwommen in de oceaan. Om 6 uur waren ze thuis en kropen weer na een douche in hun bedje!!

Vanmorgen zijn de dames naar Ukunda gegaan voor souveniers. De mannen hebben weer met de schilderkwast in de hand zeer veel werk verricht. We zien de muren opknappen in Kebene. Ook weer zulke toppers!!!

Vanmiddag zijn de andere 2 groepen naar de Congorivier gegaan om daar de weer het dorpje te bezoeken. Het kan hier ook heel hard regenen dat hebben we vanmiddag weer gezien en gevoeld. wat waren ze nat!!!!!

Elienne heeft vandaag de dokterspraktijk bezocht van dr.Patroba. Wat een verschil met de praktijk in Holland. Wel heel geordend en schoon. Ze heeft veel geleerd van zijn assistente in het laboratorium. Het werd later en later. om 2 uur bod de assistente Faith aan om te gaan lunchen in een Afrikapot restaurant. Wat een ervaring!

Ombatime....met o.a. de cupsong van Kim

Terug in de cottage werden we met zijn allen(??? die mannen kunnen niet knutselen??!!)aan het knippen gezet voor de knutsel voor de Kosovokids morgen.

Slaap lekker allemaal!!!!!